Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Woho..

Av Linda Lindqvist - 29 januari 2009 08:33

Igår vid 13-tiden så knallade jag och Linda ner på stan. Vi gick först förbi mormor för att lämna av lite grejer & sedan knallade vi direkt till arbetsförmedlingen där Linda skulle prata med någon. Blev kvar där till 14.30 ungefär, och sedan gick vi iväg till marangoni och köpte oss en kaffe och bakelse *s*. Gott värre! Satt där och snackade lite goja, och sedan gick vi vidare in på stan för att titta lite. Gick först in på kicks för att jag var ute efter en ny mascara. Så jag köpte en mascara, en eyeliner & nagelfilar. Har aldrig använt eyeliner förr, men jag tänkte testa det för det är så snyggt på tjejer som har det! Så jag ska testa. Linda köpte lösnaglar och en ögonbrynspenna. Sedan gick Linda och grejade lite "andra" grejer, och jag tog en sväng in på lite andra affärer *s*. Sedan gick vi hem till Linda och dumpade av lite grejer, och jag gick hemåt sedan.


Sedan bjöd min granne på fika! Han hade bakat bullar, så det var jättetrevligt.. gick till och med mig en bullpåse hem :-) Gulligt!


Idag har jag jordens huvudvärk, så jag är hemma från skolan idag. Känner att jag behöver det´ ibland får jag sån där hemsk huvudvärk som gör att jag mår illa och blir superklen. Men ja, det kanske blir bättre under dagen.


Nej, nu ska jag slappa vidare så man piggnar till någongång.

Ha en finfin dag! /

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Ovido - Quiz & Flashcards