Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 31 januari 2009 12:04

Jag hade en helt otroligt rolig kväll igår! Det måste göras om och det är snart (:


Mot kvällningen kom Tina, Maria och Ida över. Satt och lyssnade på musik och drack lite vin (som slutade med att det blev vin/öl/cider/likör/sprit *s*. Satt och pratade strunt, lekte scharader (stavning?), lekte "jag har aldrig" och knäppte massvis med kort! (som jag kommer lägga ut på bloggen ikväll när jag orkar föra över allt). Sedan vid 23-tiden tror jag det var, så stack vi iväg till Krullet på fest. Där blev det helt crazy, och jag har träningsvärk idag efter allt dansande och tokeri :-) Träffade mycket roligt folk där och hade sjukt roligt hela kvällen.. promenaden dit var oslagbar den också *haha*. Guuud, vad roligt vi hade tillsammans.. bara vi fyra. Trodde det skulle bli segt med bara oss först men tiden verkligen sprang iväg och det var skitkul.


Sedan skulle Maria och Tina sova kvar hos mig, så vi låg och skrattade och tokade oss fram tills klockan blev efter 3.00 någongång. Sen slocknade vi som stockar.. alla tre låg i min lilla 140-säng så det blev trångt, men det var mysigt ändå :-)..


Jag lägger ut bilder ikväll - tack brudar för en oförglömlig kväll som vi måste ta igen väldigt snart! :) Sjukt roligt hade vi. Ni är bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards