Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 27 januari 2009 18:00

Snacka om dö-trött, jag är helt slut!


Knallade till ATG-ombudet och hämtade ut biljetterna idag *yehey*, så nu är det betalt och klart så nu är det bara väntan på resan som är kvar.

Efteråt gick jag till skolan, började psykologi klockan 12.40, och sedan hade vi Omvårdnad.. därefter gick jag hem till Hugo (: lillhjärtat ska vara hos mig inatt. Just nu har han världens utbrott och är så sur och grinig, men han är väl trött.. ska stoppa honom i säng klockan 19, så.


I helgen ska jag umgås med Tina <3

Av Linda Lindqvist - 27 januari 2009 10:28

..are you thinking of you or us?


Woho, idag ska jag knalla ner på ATG-ombudet och betala och hämta ut biljetterna till kryssningen som vi (jag, Linda, mamma och Peter) och alla andra galningar ska åka på den 6/2. Jag ser fram emot det nu, så det ska bli riktigt roligt! :-).


Idag åkte Johan på kryssning, så efter skolan ska jag hämta Hugo på dagis och ha honom hemma inatt. Då blir det som vanligt, som det ska vara.. ha min lilla kärlek hemma hos mig, som är det härligaste som finns!


Jag börjar skolan klockan 12.40 idag, så det var skönt med lite sovmorgon - även fast jag förståss vaknade tidigt ändå! Strax efter klockan 8.00 slog jag upp ögonen. Jag som hade tänkt sova till klockan 10.00 iallafall, men så blidde det inte! :-( Irriterande.


Imorgon har jag studiedag, och efter att jag lämnat Hugo på dagis så ska jag invänta tills Linda är klar, och sedan ska vi ner på stan och dona lite. Systembolaget bland annat, och så ska jag köpa en ny mascara för min sjunger på refrängen, sen får vi se vad det blir för tok.


Nu ska jag börja göra mig lite klar, och diska monsterdisken!

Ha en finfin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards