Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Bada för fulla muggar.

Av Linda Lindqvist - 28 juni 2009 17:18

God eftermiddag.

Hugo kom vid 15. Hann umgås med honom i nästan 5 minuter innan han såg att Linus var ute, så då ville han ut och leka med honom förståss. Så dom har varit ute/inne och härjat omkring i ca två timmar. Gick ner på ICA direkt när han kom först för att köpa tandkräm & glass, bara.


Jag stoppade precis Hugo i badet nu. Han var världens skitigaste unge! Men det blir man väl när man är ute och härjar hela dagen :-) Han hade vägrat haft sandalerna på sig hos farmor sin idag också, så han hade tennisskorna på sig när han kom. När jag tog av honom dom så var det som att få en käftsmäll av fotsvetten som stank! Haha, unge. Och inte låter då jag honom gå på dagis imorgon så skitig och svettig :-P..


Så han leker/sjunger/plaskar i badet just nu. Ska ta upp honom om en stund, så ska vi äta lite kvällsfika innan jag ska stoppa honom i säng. Han ska ligga 18.30 idag, så han orkar upp imorgon. Han är ju så sjukt morgontrött så det är inte sant. Han är som en tonåring. "Men mammaaaa, bara fem minuter till". "Men åååh, jag ska bara stäcka på mig en stund......snark!". Så det är lika bra att få honom i säng tidigt :-)


När jag lagt honom så ska jag krypa ner i ett svalkande bad och ha det skönt en stund. Jag ska också i säng tidigt ikväll, så man orkar första arbetsdagen imorgon. Är väl lika bra det. Och så ska jag tvätta nästan direkt när jag slutar. 17 - 21.


Ha det gött. Hörs imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards