Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

att sakna.

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj.

Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för att hans pappa vill ha honom lika mycket som jag, och dels för att jag inte vill ta ifrån Hugo tiden med sin pappa. Ibland är det jobbigt att leva såhär. Men Johan har iallafall kommit så långt att han förstått att det bästa vore om han flyttar hit till BJ, nära mig. Så Hugo kan springa emellan som han vill istället. Då behöver vi inte varannan-vecka skiten.. Då kan han komma och gå som han vill, förutom när någon av oss jobbar, då måste han vara hos den andre föräldern, förståss.

Jag hatar när Hugo är borta. Jag är inte hel då. Många säger "passa på att vara ungdom när han är borta hos pappa sin, eftersom du miste din ungdom pga Hugo". Vadå miste!? Jag är världens lyckligaste mamma till min pojk, och jag skulle inte byta bort honom mot någon ungdom i hela världen!


Den enda som ska få låna honom i veckan är pappa som ska få ha honom onsdag - torsdag pga att jag jobbar så sjukt länge då. Sen är han bara min!


Nu ska jag sitta & glo ut genom fönstret tills kärlek kommer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Av Linda Lindqvist - 10 juli 2009 14:39

Hallådär! Jag är oduglig att uppdatera nu för tiden, men jag har så mycket annat för mig om dagarna. Är det inte jobb så är det städ/tvätt eller någonting annat. Tråkigt att jag inte hinner umgås så mycket med dom jag tycker om, bara. Men det kommer,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards