Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 7 januari 2009 20:16

Godkväll, allesammans.


Idag har jag haft en dels fantastisk dag, och dels förjävlig. Det underbara har varit min spa-dag. Åh, så skönt det var. För det första så var det ett helt otroligt mysigt ställe. Jag kom dit och blev bemött av en grymt mysig kvinna som visade mig runt och gjorde så jag kände mig som "hemma". Jag fick krypa ner i ett stort bubbelbad.. lika stort som relax-bubbelpoolen på parkbadet, ungefär. Skönt som tusan, och så var det massagestrålar mot rygg och nacke i poolen, så det var grymt avslappnande. Och jag var ensam där, så det var underbart.


Jag badade ca 45 minuter, och bastade sedan en stund.. och fikade litegrann. Sedan fick jag massage.. nacke, rygg och ben. Aldrig varit med om något skönare! Åh, vad jag trivdes. Det ska jag absolut göra om!


Det jävliga idag är att mitt magsår förmodligen spökar igen. Ligger just nu på sängen med värmekudden på magen både pga mensvärken och magsåret. Jag orkar bara inte ha det såhär längre nu, jag orkar inte. Förknullade skit.

Nu har jag precis tagit en dusch och ligger och kikar på topmodel. Imorgon ska jag inskola Hugo på dagis igen (gick skitbra idag!). Två timmar ska vi vara där imorgon. Sen på kvällen, eller eftermiddagen, så ska jag till Linda och prata lite skit. Angelicastumpan skulle nog komma förbi också, om jag inte minns fel :-).


Nej, nu ska jag somna till topmodel.. ha en bra kväll.

Av Linda Lindqvist - 7 januari 2009 11:15

Japp, idag 9.30 var vi på inskolningen på Hugos nya dagis, nävergården. Det gick suveränt och han älskade det! Vi var kvar ca en timme idag, och imorgon blir vi kvar lite längre. På fredag ska vi lämna honom ensam över lunchen så han får äta där.. för dom sa idag att han garanterat skulle klara sig utan mig och Johan där på fredag, eftersom det gick så galant idag :-)

Han är duktig, min pojk..


Om en liten stund så ska jag fara iväg till valbo för att gå på SPA. Massage & relax. Ska bli helt underbart! Skriver sedan och berättar hur det gick. Efter det så ska jag förmodligen hem till Linda & vi ska ta långpromenix :-)


Nu ska jag göra mig iordning.

Ovido - Quiz & Flashcards