Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Ledighet.

Av Linda Lindqvist - 1 juli 2009 10:17

God"morgon".

Hugo somnade skapligt sent igår. Eller sent och sent, men runt 21. Trodde han skulle somna tidigt eftersom han varit på dagis från 6.30 på morgonen, men icke. Och så vaknade han 7.30 idag. Jag som ville ha sovmorgon!

Dock så lagade jag frukost åt honom, sedan gick jag och la mig igen.


Skulle slå på tv:n imorse, och den sa pang. Så nu är TV:n paj också! Irriterande.


Jag ska tvätta 11 - 15, och därefter får vi se vad som händer och sker. Hugo ska iallafall ha sprutan idag som jag ska ge honom, så det blir väl bråk och skrik som vanligt från hans sida då. Han gillar det inte direkt!


Just nu är lillskrutt ute med kompisarna och leker, och jag har precis duschat och torkat håret. Det är skönt med sommar, egentligen. Slipper allt som har med smink att göra.. ingen idé att slänga på mig en massa smink när man är ute och svettas.. allt bara rinner ändå & jag har ändå solbrillorna på mig konstant när jag är ute :-)


Ska iallafall iväg till apoteket senare och hämta ut p-piller.


Nä, ska ta och sortera lite tvätt nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards