Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Självklart.

Av Linda Lindqvist - 3 juli 2009 11:46

Hallådär.

Jag har självklart lyckats bli sjuk. Igår hade jag super ont i halsen & knarkade halstabletter hela dagen. Idag känns det bättre i halsen, men nu är jag snorig som tusan & är beroende av snyt-papper istället. Låter som en get när jag pratar och, ja. Drygt att vara sjuk när det är så varmt! Men är hellre snorig/täppt i näsan än att ha ont i halsen.


Så igår sov jag hela dagen. Vaknade emellanåt och läste lite och drack vatten, och somnade om. Har fått cp ont i nacken också för att jag legat så konstigt och sovit. Och jag som sover med dun-täcke även i denna hetta kände igår att jag behövde sova i bara ett påslakan.. och då är det illa. Svettades som en gris. Men men.


Ska slänga mig i soffan och läsa lite nu eftersom tv:n är paj.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards