Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda Lindqvist - 31 oktober 2008 23:02

Godkväll!


Nu är idol färdigt sedan en stund tillbaka och jag måste erkänna att jag är väldigt besviken på Svenska folket, alltså. Jag tycker inte heller att Sepideh skulle vara kvar, men att Lars satt säkert tycker jag är skam! Han borde inte ens fått vara med i idol, han suger ju verkligen och det är pinsamt att han ens vågar ställa sig på scen. Ful är han också!


Jaja, nog om det. Linda bestämde sig för att stanna kvar inatt iallafall.. det var för mörkt och halt för henne att gå hem och jag tänker inte släppa iväg henne ut bland mördare och våldtäcksmän när det är halloween *s*. Så mycket jävelskap som händer ute den här tiden så usch! Hon får våldgästa mig i sängen istället (:


Imorgon ska jag nog försöka ta mig ner på stan och kika lite på dollarstore och på rusta (mina favvobutiker, snålfitta som man är *S*). Näe, men det är faktiskt roligt att knalla omkring där inne och glo. Alltid hittar man någonting. Annars vet jag inte vad som sker imorgon, faktiskt! Får se om Linda tänker hålla oss sällskap eller hur det blir.. för övrigt blir det bara lugnt. Många som ska ut och härja imorgonkväll på krog och annat skit, men jag känner att jag bara vill vara hemma och ta det lugnt med lillkärlek. Det är alltid mysigast och man mår fan så mycket bättre dagen efter av cocacola än av en massa sprit och skit *s*. Nästa helg så är både jag och Linda barnlediga så då ska vi väl umgås hela helgen.. ska ta med mig katten dit och sova där den helgen, antar jag.. eller om hon kommer hit och sleepar här. It shows.


Nu ska jag ta och göra lite kväller här och sedan krypa i säng.. sitter och tittar på skräckis nu som går på trean, men ska snart stänga av burken och krypa ner under täcket med min härliga pyjamas, linda och kattfan :)


Ha en fortsatt härlig fredagkväll, allesammans! Krambanan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards