Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 25 januari 2009 15:21

Det börjar mörkna litegrann ute, så nu var det dags att tända lite smålampor i lägenheten igen. Jag vill att våren ska komma så att det är ljust längre.


Jag har beställt lite från Ellos idag, igen. Jag har skickat tillbaka sakerna jag beställt innan. Dom skickade 2 (!) saker fel. Först och främst hade jag beställt ett 5-pack hipster-trosor i storlek 34/36, och när dom kom hem så var dom i storlek 52 (!!), haha.. ni skulle sett Hugos ansiktsuttryck när han såg dom. "Mamma, ska gammelmormor ha dom där?" sa han. Jag höll på att dö *s*. Sedan beställde jag ett par skitsnygga pumps som jag gått hela veckan och sett fram emot att få hem för jag var så nyfiken på dom, och då fick jag hem ett par helt andra! Värsta tant-skorna, skitfula! Så allting åkte tillbaka för dom kläderna jag beställde satt jättekonstigt!


Så detta har jag beställt till mig själv :

¤ Pumpsen (hoppas jag får rätt denna gång!).

¤ En huvtröja.

¤ Jeans.


Detta beställde jag åt Hugo :

¤ 7 par kalsonger.

¤ Badbyxor.

¤ 4 par tröjor.


Och så beställde jag en sak åt Nea också, men det får hon när hon fyller år (: Lillstumpan blir ju för sjutton 4 år om en månad! Fan, tycker inte det var länge sedan hon var två månader och låg i vagnen och jollrade. Ungskrällen att växa fort *s*


Linda kommer över senare iallafall. Vi ska fika litegrann och prata goja, och så ska vi titta på filmen "mamma mia" ikväll.. det sägs ju att den är bra! Så vi får väl se om den är det då.


Krambanan, nu ska jag dra.

Av Linda Lindqvist - 25 januari 2009 09:52

Söndag = slappdag! Wohow.


Trodde att Hugo skulle sova länge idag, men det ville han tydligen inte. 8.00 slog han upp ögonen.. puh! Jag ville ha sovmorgon.

Vi åt frukost vid 9.00, och nu ligger Hugo i sängen och jag i soffan och tittar på barnkanalen.


Johan kommer och hämtar Hugo efter jobbet ikväll, runt 18.00 Så vi får se vad vi ska hitta på fram tills dess. Det är ju så förbannat mycket snö ute (skitgrejer, jag vill ha vår!), så det är inte så lockande att gå ut och härja idag heller. Men vi får se om Linda kanske kommer över idag, jag vet inte hur hon tänker göra. Jag orkar inte släpa med mig Hugo i vagnen idag iallafall i detta väder.


Annars vette 17 vad vi ska hitta på.. såna här dagar skulle man haft en skoter! Dragit iväg någonstans med en termos med varm choklad och några smörgåsar och lite frukt och bara haft det bra. Fuck, måste greja ett körkort nu!


Näe, ska greja lite nu.

Hör av er om ni får tråkigt :P

Ovido - Quiz & Flashcards