Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 12 januari 2009 20:01

Orkar inte skriva någon överdrivet lång blogg idag. Hela dagen har gått suveränt. Hämtning och lämning på dagis gick jättebra, och Hugo hade haft jätteroligt där. Skolan gick också superbra, men det roligaste av allt var väl att få träffa min älsklings-sötnöt Tina. Alltid en massa skratt och tok med henne *s*.


Gick till ICA efter jag hämtat Hugo och postade brev och donade. Sedan hem och tog sprutan på honom, och det gick bra.


Har nyss beställt lite smått från ellos.se.

Beställde en svart/vit jättefin blus, en brun bikini, två långa toppar/tunikor (en lila och en grå) och 5 par trosor. Får se när det kommer då :) Kul med lite nya kläder ibland.. även fast det inte är så mycket. Ska handla mera till våren innan sommaren.


Jag ska snart krypa i säng.. har nyss tagit en härlig dusch, så ska snart ta och mysa ner mig i sängen tillsammans med kattskrället *s*. Sedan imorgon klockan 08.15 kommer Hugos pappa hit och hämtar mig och Hugo, för imorgon ska vi åka till Stockholm på karolinska sjukhuset med Hugo igen. Kommer nog att gå bra (: Förståss..


Nu blir det kväller, sleep tight.

Ovido - Quiz & Flashcards