Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 9 januari 2009 11:56

Godmiddag, gott folk.


7.50 imorse ringde min klocka, och jag knatade upp. Gjorde mig lite smått iordning (drog på mig mjukiskläder, borstade tänderna och tittade mig 3 ½ sekund i spegeln). Donade runt lite tills klockan blev 9.00 och gick då ut och mötte upp Hugo och Johan utanför och gick in på dagis. Det var bestämt att Hugo skulle vara ensam på dagis idag mellan 9.00 - 13.00, så vi gick in men Hugo ville att jag skulle vara kvar en stund, så det var jag. Johan åkte iallafall iväg. Var kvar med honom över samlingen som varade 20 minuter ca, och en liten stund till efter det. 9.45 ca så började Hugo leka omkring med en kille där, så då sa han "nu kan du gå hem, mamma".


Så nu är jag hemma, har precis ätit lite och dammsugit och torkat golven i tre rum. Tvätten är i full gång nere i tvättstugan också, så ska snart hämta upp den och hänga den här uppe. Luktar så gott i lägenheten av nytvättade kläder :-).


Hugo ska hämtas om en timme, och därefter ska jag förmodligen möta upp Linda och ta en till 2-timmars promenad. Johan kommer hit och hämtar Hugo 13.30, så efter det blir det väl. Sedan ska jag hem och ta en skön dusch.. sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på. Hemma och småplocka litegrann, och ikväll ska jag väl ut och kika litegrann, skulle vilja se lets dance ikväll, men vi får se *S*.


Nu ska jag dona. Hej.

Ovido - Quiz & Flashcards