Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 2 januari 2009 10:30

Godmorgon.

Eller ja, jag har varit vaken flera timmar.. men legat i sängen och myst med katten & tittat på TV och bara slappat. Nu kände jag dock att det var dags att kliva upp, för jag har mycket att göra idag! Först och främst har jag en massa städning att ta tag i (skulle gjort det igår, jag vet).. sedan ska jag ner i tvättis och se om det finns någon tvättid idag. Ikväll tänkte jag laga någon god mat & bjuda över någon. Lite fredagsmys!


Gjorde ren öronen på Elsa igår, som sagt.. det var inte alls roligt för henne, men usch så lortig hon var när jag eftertorkade med en bommuls-pad. Riktigt skitigt var det så nu blir det regelbundet rengöring av gummans öron!


Näe, nu blir det dona!

Tjing.


Ovido - Quiz & Flashcards