Alla inlägg under februari 2009

Av Linda Lindqvist - 28 februari 2009 16:55

Lördag idag.. segt, snart börjar skolan igen.


Vaknade 11.30 (!) i förmiddags.. länge sedan jag sov så länge. Skönt att få sova ut lite. Däremot mindre kul att vakna av att man blödigt igenom! Inte så konstigt egentligen eftersom jag somnade runt 21 igårkväll och inte bytt tampong där emellan när jag somnade. Jag som blöder som en gris när jag har mens! -bläh-.


Emelie frågade mig om jag hade lust att hänga med henne ner på stan, hon skulle in på lindex och köpa leggins och en foundation.. så jag hängde med. Jag var in på apoteket och köpte ipren, tamponger & ett läppsyl. Sedan drog vi hem igen, var och en hem till sig :P. Jag slog igång en film när jag kom hem och somnade igen! Så nu håller jag säkert igång hela natten.


Blir tjejkväll ikväll, och brudarna kommer vid 19. Jag håller på att hälla upp ett bad nu så jag ska in och raka ben och härja lite, sedan ska jag äta! Sen är jag redo tills dom kommer. Ska sitta hos mig först och dricka lite och snacka goja och sen ska vi iväg till lobby och dansa arslet av oss. Så det kommer med all säkerhet bli superkul!


Elsa är hemma hos Linda inatt också.. så hon får leka av sig lite med Bebis :)


Nu ska jag göra mig iordning och grejsa lite! Ha en bra kväll.

Av Linda Lindqvist - 27 februari 2009 18:17

Jag är helt slut.. jag slog igen ögonen efter 4.00 imorse, och vaknade tidigt som fan! Har varit seg och trög hela dagen, och ändå har jag gjort en massa nytta. Jag har dammat, dammsugit, torkat golv och gjort rent i alla rum.. har bara badrummet kvar & torkning i vardagsrummet. Så nu är det rent och snyggt hemma igen. Håller på med tvätten nu ´ segt men måste göras. Så sjukt mycket tvätt nu igen! Fattar inte. Men har bytt på sängarna och grejat också så det har väl med det att göra.


Imorgon ska jag sova ut länge.. sedan efter 15 ska jag lämna Elsa hos Linda och sen ska jag höra med Emelie när dom tänkt dyka upp (: sedan blir det shejka ASS på krogen som en jävla galning! Wöhöw.


- -

..alla känslor, alla tankar ´ mycket snurrar.

men jag vet vad jag vill nu. tänk om du kunde förstå det bara.

Av Linda Lindqvist - 27 februari 2009 09:35

Dåligt med inlägg, jag vet.. jag är kass! *s*.


Invetvjun gick skitbra & det lät väldigt lovande ´ underbart.

Igår var jag hos Annie på Eleganz och fixade mina naglar. Jag blev jättenöjd, precis som förra gången. Annie är så otroligt mysig & gó, hon är verkligen en fin människa.


Knallade hem sedan en sväng och därefter till Linda för att snacka lite goja. Försökte sätta ihop nå't litet sminkbord till Nea som hon fick när hon fyllde år, och det var lättare sagt än gjort. Haha! Gick hem vid 19.30 tiden, och då tyckte Andreas & Jimmy att jag skulle komma över till Terbe och Micke. Micke flyttar 60 mil härifrån imorgon "/ så synd det, han är en sån jävla bra kille. Var väl där till 02.30 inatt, och vid 01.30 började jag bli så trött, så jag tog med mig Pixie (deras hund) ut på en promenad. Haha, inte en kotte ute! Sprang runt o härjade med henne, sedan gick jag hem vid 02.30 och slocknade! Puh.. Kommer bli tomt efter Micke nu, men hoppas verkligen han får det bra där!


Idag, mina damer och herrar, ska det storstädas, rensas, tvättas 15 - 21, bäddas rent i sängarna.. ja, allt sånt skit! Men först ska jag på banken 10.30, så ska göra mig klar nu!


Imorgon ska jag på krogen tillsammans med Emelie och ett gäng brudar. Var länge sedan man krogade nu (:

Av Linda Lindqvist - 25 februari 2009 09:50

Lite snabb bloggning nu innan jag ska fara iväg ^^.


Ska på intervju nu 10.30, sen till sjukhuset och dona. Därefter ska jag hem till Lindas föräldrar för att träffa Nea som fyller 4 år idag ! Grattis lillhjärtat <3 Sedan ikväll ska jag träffa Tina och inta lite alkohol tillsammans med henne. ;)


^^

Av Linda Lindqvist - 24 februari 2009 17:29

Ibland känns det som att jag går på en smal, stenig fjällstig i högklackat. Jag har slagit en vurp flera gånger, fått riktiga sår.. såren läker, men ärren finns ju kvar. Jag behöver någon som håller i mig så jag inte faller ´ jag behöver någon som förstår mig och mina brister till hundra procent.


Jag är dum, för jag har alltid varit sådan att jag har litat på en person tills han/hon bevisat motsatsen.. jag ska börja leva tvärtom, att jag inte litar på personen förän den har bevisat att man kan lita på henne/honom.


men det är bara drömmar.

Av Linda Lindqvist - 24 februari 2009 15:02

Tisdag.. värdelös dag!


Har vart och käkat på sibylla -mums-. Sibyllameal m. räksallad. Hur gott är inte det? Helt underbart.


Nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma hit och lämna av Nea. Linda och hennes föräldrar ska iväg till valbo och handla födelsedagspresent till Nea som fyller hela 4 år imorgon, så då ska Nea vara här och busa istället.. hon får ju inte se vad hon ska få i present ju :)


Imorgon ska jag vara på intervju klockan 10.30, och sedan ska jag till Gävle sjukhus en sväng. Sedan ska jag träffa Tina <3 äntligen, jag saknar henne!

torsdag ska jag fixa naglarna igen, så dom blir fina.

fredag är enda dagen jag inte har något planerat, och då ska jag nog inte planera nånting heller. Behöver en dag för mig själv att inte göra någonting på! Så det är min dag.

lördag ska jag ut på krogen! Vi ska ha tjejkväll här hemma hos mig en massa brudar och sedan ska vi ut på krogen och dansa arslet av oss, ellerhur Emelie? :) Ska bli riktigt kul.

söndag ska Hugo på kalas hos Nea mella 14-16, så jag ska låna honom från Johan nå'n timme.


..sen sätter skolhelvete igång igen och fyfan vad trött jag är på skiten!

Av Linda Lindqvist - 24 februari 2009 11:43

Blev utmanad för ett tag sedan om att skriva 7 alldagliga & knäppa saker om mig själv! Så här kommer det ! :)


1. Jag borstar alltid tänderna i duschen, har alltid gjort!

2. Dricker allt ur vin glas istället för vanliga glas (juice, läsk... allt).

3. Jag är hårdrockare, men ibland låter norskt dansband bättre (sry mamma).

4. Jag verkar hård utåt, men är egentligen världens mjukis med känslor (tro mig, jag har känslor jag också.. hur konstigt det än låter).

5. Jag kan inte städa om jag lyssnar på musik! Blir bara drygt.

6. Jag älskar att hänga tvätt.

7. Jag kan inte ha stora kökslampan på, då får jag panik!

Av Linda Lindqvist - 23 februari 2009 11:39

Det är ny vecka, nya tag .. och lov!


Idag ska jag träffa Linda, det var ju år och dagar sen! Men jag har ju varit sjuk & hon har haft besök och ja.. då blir det ju så.


Igår kväll gick jag upp till grannen och försökte föra in lite mera IQ i hans lilla hjärna genom att hjälpa honom med svenskan - men eftersom han är från Mora och inte har alla hästar i hagen så misslyckades jag. Det borde jag förstått´ moranissar är inte den klyftigaste arten som vandrar på jorden (;

Men vi hade trevligt ändå.. som vanligt med en massa flams, härjande och sjuka saker. Man går aldrig därifrån utan att vi båda garvat arslet av oss *s*.


You made a bad mistake ´ and you'll never ever find another love like mine!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards