Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Linda Lindqvist - 13 januari 2009 20:55

Ja, så var det kväller. Har haft fullt upp precis hela dagen.


06.30 ringde väckarklockan, upp och göra oss klara. Johan kom och hämtade mig och Hugo 8.15 och då begav vi oss till Stockholm på Karolinska sjukhuset. Vi kom lite försent, men det var inte så farligt. Väl där så gick vi först till Sara (sjukgymnasten) och där gick allt superbra. Allting hade blivit mycket bättre på Hugos styrka och muskelrörelser. Skitbra kändes det! :) Sedan träffade vi läkaren för att prata lite och mäta/väga och ta blodtryck. Därefter så skulle vi ner till provtagningen där det var extremt lång väntetid. Satt och väntade mellan typ 11.00 - 13.30 (GRR). Hatar att vänta. Men vi fikade lite där emellan.. lite smörgås och doningar & så köpte jag en latte.


Vi var hemma vid strax före 16-tiden, och då kom Linda och Nea över och busade lite. Sedan ringde Johnny (Lindas brorsa) och frågade om vi ville följa med hela tjocka gänget på kryssning den 6/2. Så vi ringde mamma och frågade om hon kunde följa med då eftersom jag är för liten för att åka själv, haha. Så hon och Peter skulle följa med dom också -wiihi-, så som jag räknat det så blir vi 11 stycken som åker med på Cinderella kryssningen. Det kommer att bli skitroligt ju!! :-) Så nu är det bokat och bara att tagga.


Har nyss nattat Hugo, så jag ska ta en dusch och sedan slå igång en film.. sedan soooova. Imorgon är det dagis och skola som gäller :-)


Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards