Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Godmorgon (:

Av Linda Lindqvist - 29 december 2008 11:08

Godmorgon allesammans.

Relativt pigg idag - nästan. Förkylningen har börjat släppa som tur är.. låter fortfarande som ett mongo på rösten pga nästäppan, men det är lugnare nu och jag känner mig inte alls klen. Skönt det iallafall.


Katterna har härjat omkring inatt - det såg ut som ett bombat horhus när vi klev upp imorse. Kattarslen *s*.

Linda står i duschen nu, och jag ska studsa in efter henne.. måste göra mig klar så man inte ser ut som ett monster (så gott jag kan *s*). Sedan när vi är klara och har ätit frukost så ska vi begé oss ner på stan och uträtta lite ärenden. Först ska vi fixa lite från systemet, sedan ska vi till Lindas föräldrar och grejsa lite.. Johan och Hugo kommer hit senare för att Hugo ska få sprutan i benet. Johan har inte tillräckligt många hjärnceller för att förstå att det inte är svårt att ge en spruta och att han faktiskt kan göra det själv.. men det är väl så när man är karl, man verkar inte ha mycket innanför pannbenet. Jag vet att 99,9 % av alla kvinnor tycker lika som jag.


Ikväll blir det slappt, som vanligt. Linda & Bebis våldgästar mig & Elsa fram tills på onsdag *s*.. det är bra! Trivs i deras sällkap.. Så vi ska väl roa oss med filmtittande, matlagning, promenader och slappning!


Och just ja..

..grattis Emil på 20 års dagen!! :)


Nu ska jag grejsa.

Tjing.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Ovido - Quiz & Flashcards