Alla inlägg den 26 december 2008

Av Linda Lindqvist - 26 december 2008 15:09

Annandagen är här.


Inatt har jag varit upp säkert 20 gånger (utan att överdriva) för att snyta mig & ta nässpray. Inte kunnat andas genom näsan så har behövt andas genom munnen och det blir ju cp-torrt efter en stund. Så hinkat vatten och snytit snor hela natten - det är vad min natt bestod av.


Vaknade och klev upp vid 9 iallafall, och har hunnit städa, tvätta och gjort en storhandling idag + tagit ut alla miljoner soppåsar (9 stycken). Folk måste tro att jag är världens sop-samlare. Var lite pinsamt att gå flera vändor *s*.


Hugo åkte till Johan igår, och nu har han kommit hem igen. Han kom för en halvtimme sedan ca.. och dom hade haft julfirande igår. Han hade fått en sjukt massa julklappar där också. Bortskämda unge! Jaja.

Var tänkt att vi skulle gå hem till Linda och Nea nu när Hugo kom hem, men både jag och Linda är skitsega och snoriga och klena. Så jag tror att vi avvaktar med att dejta med ungarna tills imorgon istället, så kanske man kan vila lite idag och bara ta det lugnt och ha en slappfredagkväll. Så kan vi ta en mysdag/kväll med barnen imorgonkväll, kanske (: Vore mysigt.


Ikväll ska jag ta ett skönt skumbad & tända en massa ljus i badrummet! Gah, det ser jag fram emot. Kanske får lite lugn i kroppen..


Sitter också och funderar på vad man ska hitta på på nyårsafton. Hugo ska vara hemma hos min pappa då. Jag ska givetvis fira det nya året tillsammans med Linda, och det blir nog fest OM jag inte är såhär klen då.. men jag har ju på mig fram tills på onsdag att repa mig, så det ska nog bli bättre.


Nej, nu ska jag umgås lite med min kära son innan det är dags för att laga mat och grejsa. Ha en superbra dag allesammans & var rädda om varandra, för man vet aldrig hur länge man får ha varandra!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam från oss.

Ovido - Quiz & Flashcards