Alla inlägg den 1 december 2008

Av Linda Lindqvist - 1 december 2008 19:29

Puh, idag har jag haft fullt upp hela förbannade dagen.


Jag har tvättat, diskat monsterdisken & plockat/dammsugit. Nu är det skapligt fint här hemma iallafall. Förutom i Hugos rum, men där har jag stängt dörren så jag slipper se skiten *s*. Ska greja det i veckan.


Vad händer i veckan då?

Jo, ikväll blir det bara till att slappa och sega. Ska slänga igång en film om en stund som jag fick hem från lovefilm.se idag.

Imorgon - Jobba till 16, sedan hem och träffa en vän. Umgås på kvällen och sedan hem och söööva.

Onsdag - Jobba, sedan ska jag till Emma och träffa henne och barnen en stund (: Sedan blir det hemåt.

Torsdag - inga planer ännu.

Fredag - Hem till Linda och kika på IDOL, fläska popcorn och läsk och gottis och bara umgås, precis som vanligt (:

Lördag - Bjarne ville att jag skulle komma dit och bada badtunna igen, så det kanske blir så (: får se om det blir alkoholintag kanske ;P

Söndag - SLAPPA.

Av Linda Lindqvist - 1 december 2008 16:36

Tvätt, tvätt och åter tvätt. Jag hatar att tvätta! Och när jag är så lat och tvättar så sällan så det blir 156 miljoner plagg att tvätta. Bläh.


Håller på att greja i Hugos rum också, och det ser helt sanslöst förjävligt ut. Har ju två veckor på mig nu när han är hos Johan, men halvpedant som man är så vill jag ha det snyggt nu. Ska knäppa kort på nya sängen också och lägga ut (men ja, jag är segast i stan). Jag är supernöjd! Så snygg.


Grannen tok-poppar musik. Försöker överrösta med datorn *s*, som det är så bra ljud i. Haha, men vadfan!


Satt och pratade med Frejsan tidigare & försöker trycka in i skallen på honom att han måste börja ta det lugnt, karljäveln. Han är så fruktansvärt envis och när han väl börjar balla ur så är det försent. Varför är karlar såna? Egentligen så ska jag inte säga något, för jag har suttit i samma sits som honom, men jag har tagit mig ur det där och har börjat tänka på min hälsa och på hur jag måste göra för att må bra. Är så glad att jag börjat gå i terapi nu för att verkligen må bra! Jag älskar det..


Sen så måste jag bara slänga in att jag har världens finaste vän. Med henne så behöver man egentligen ingen karl *s*. Vi gör allting som man gör i ett förhållande, förutom alla intima grejer då - haha. Kryper ner i soffan och myser till en film, går ut och tokfestar och träffar folk, delar allt mellan himmel och jord (förutom tandborsten). Man behöver aldrig vara någon man inte är tillsammans med henne, man kan alltid vara sig själv.

Jag älskar dig, Linda Johansson <3


Fortfarande en massa konstiga tankar som far omkring som virvel vinden i skallen på mig. Jag brinner för det här.. låt mig inte bli sårad.

Så förbannat vacker.

Av Linda Lindqvist - 1 december 2008 06:23

Måndag morgon, jag är superklen.


"..någonting hände redan första gången jag såg dig,

mitt hjärta smälte.

jag bryr mig inte om vad andra säger, jag är förälskad i dig".


Det är mina känslor, jag känner såhär.

Alla omkring mig får tro att jag är galen, det spelar ingen roll.

Det är ingen som vet hur det känns.


Jag fortsätter hoppas, hoppas på att drömmen blir sann.

Av Linda Lindqvist - 1 december 2008 05:58

Ny bilddagbok -


lindapernilla89 heter jag där.

Ovido - Quiz & Flashcards