Alla inlägg den 16 december 2008

Av Linda Lindqvist - 16 december 2008 16:51

Otroligt trött.. skulle vilja lägga mig och sova nu, men icke. Det går inte med en fyraåring. Han är iofs också väldigt trött, men lägger jag honom nu så kommer han vakna fyra imorgonbitti och då är då inte jag sugen på att gå upp.


Varit en lång dag. Gick iväg med Hugo till Johan till 10.30 Han ville vara med Hugo idag, så han skippade dagis och fick vara med pappa sin istället (: Jag har donat med annat. Hämtade Hugo för en stund sedan och nu är vi hemma. Han är otroligt trött och gnällig. Allt är fel och han gnäller om precis allting. Ska stoppa honom i säng före 19.00, sedan ska jag slänga mig på sängen och se en film innan jag slår igen mina blå och sover också.


Imorgon är det skola för mig och dagis för Hugo. Sedan måste jag ta ledigt torsdag och fredag. På torsdag ska jag ju på inskolningsamtal på Hugos nya dagis, och på fredag ska vi till sjukhuset med Hugo. Sedan är det helg, och jag försöker planera den men det går inte alls bra. Försöker komma på någonting att göra med junior så han inte blir så rastlös. Tänkte först ta en tripp på badhuset med honom men han är så snorig och förkyld så det var ingen bra idé. Ner på stan ska vi iallafall, och titta om vi hittar några fler julklappar.. det sista ska handlas. Jag är så sent ute! Men har verkligen NOLL julkänsla och har inte fattat att det är jul om en vecka redan. Brukar ha julkänsla men inte nu.. jag kanske börjar bli för gammal för det? Uuuuh.


Jag har beställt en ny telefon idag också! Wihoo, får se när den kommer. I veckan skulle jag tro ialf (:

Ovido - Quiz & Flashcards