Alla inlägg den 28 december 2008

Av Linda Lindqvist - 28 december 2008 19:20

Hej gott folk.

Nu kan jag säga att jag är fruktansvärt trött och slut. Jag ska sammanfatta lite om hur min dag har varit!


Vid 13.00 åkte jag och Linda in till valbo, och där har vi stapplat omkring i fyra (!) timmar. Strosade omkring i alla affärer, åt mat, kikade och hade det trevligt - många skratt blev det, precis som vanligt. Och mycket shopping. Detta var vad jag fick med mig hem.


Långärmad tröja från Wear it company. 99,50 :- (ord. pris 199 :-).

Kuvertväska från Lindex. 74,50 :- (ord. pris 149 :-).

BH (129 :-), trosor (69,50:-), spiderman skärp till Hugo (29,50:-) och strumpbyxor (49,50 :-) från Lindex.

Klänning från Gina Tricot. 399 :-


Bilder på grejerna kommer längst ner.


Vi har precis kommit hem, trötta som fan. Nu blir det slappa i sängen och glo på TV hela kvällen, och sedan blir det läggdags. Orkar inte göra många knop ikväll känner jag. Linda tog med sig bebis hit också så katterna har lite sällskap. Mys (:


Nej, här kommer bilderna, sedan ska jag härja iväg.

Ha en bra kväll!



Av Linda Lindqvist - 28 december 2008 08:44

Godmorgon allihopa!


Natten har varit helt OK. Har vaknat till en enda gång vid 03.30 tiden, och somnade om på tre sekunder. SKÖNT! Länge sedan en natt gått så smidig för mig. Vaknar ju alltid 5-6 gånger varje natt och ligger vaken och funderar ett bra tag innan jag kan somna om. Så känner mig lite utvilad idag.


Hugo vaknade prick 8.00, och har nu varit vaken 45 minuter. Han har nyss ätit gröt och jag har precis hällt upp diskvatten och tänkte ta tag i disken strax. Klockan 13.00 så kommer Hugos pappa för att hämta honom, och då blir han där i 14 dagar "/ tomt och tyst kommer det att bli.. men jag kommer givetvis att åka och hälsa på Hugo. Och jag och Linda far in till valbo i samma veva och kikar på lite kläder och roligheter. Jag antar att det kommer att vara mycket folk där inne nu i mellandagarna, men vi har ingen brådska där inne och kommer att ta det lugnt och sansat *s*.


Idag kommer även min lillskrutta hem.. Elsa. Hon har varit hos mamma nu i en vecka, eftersom mamma är galen i den katten. Svårt för henne att släppa ifrån sig skruttan, men nu är det min tur att ha henne hemma (: Elsa och Bebis ska ju lekas också, så hon kommer få det skoj :-)


Nu tänkte jag ta tag i disken och sedan ta en härlig dusch. Stoppade junior i badet igår, så jag slipper tänka på det idag.


Hoppas ni allihopa får en trevlig söndag!

Kram från oss.

Ovido - Quiz & Flashcards