Alla inlägg den 6 december 2008

Av Linda Lindqvist - 6 december 2008 16:23

Goddag! (:


Igår blev det myskväll för hela slanten. Efter praktiken så for jag upp till järbo och hälsade på mamma och grattade henne eftersom hon fyllde år. Blev bjuden på pizza där och tårta. Och så hjälpte jag henne att lära sig sin nya telefon som hon fick av Peter i present (: Haha, mamma är rolig hon. Hon förstår inte ett skvatt. Hon har haft en så'n där "vatten och stöt-tålig" 3310 sedan hundra år tillbaka.. så hon förstår sig inte på något nytt.


Sedan åkte jag hem och hämtade packning och kattskrället, och sedan for vi till Linda. Där tittade vi på två filmer & sedan blev det IDOL. Sedan blev vi trött som idioter så vi la oss i sängen och söv.

Som vanligt bjöd kvällen på en förbannat massa skratt, precis som vanligt & precis som det ska vara.. vi är helt galna.


Igår kom även en familj och köpte Hugos säng, så skönt att bli av med den (:


Nu har jag precis hällt upp ett varmt skumbad, så ska krypa ner i det och sedan ska jag och pappa runka runt på äventyr :-) Ha en superbra lördagkväll, alla galningar där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards