Alla inlägg den 14 december 2008

Av Linda Lindqvist - 14 december 2008 18:12

Äntligen, äntligen, äntligen har min största kärlek kommit hem. Han kom hem vid halv fem, ca. Då öppnade vi julkalender och myste tillsammans i soffan en liten stund. Sedan diskade vi och lagade mat tillsammans (: han är så duktig, min lillkille. Nu har vi ätit (och Hugo åt jätte duktigt idag, även fast han hade ätit mellis vid 15.30) Nu är han i sitt rum och byter om till nattkläder och leker.. jag älskar att höra hur han leker där inne! Hur han tassar omkring och busar. Det bästa som finns <3


Ska krypa ner med honom vid 18.30 och läsa lite bok och mysa, sedan är det sovdags för honom och jag ska krypa ner i min säng och titta lite på TV tills det är dags för mig att sova också. Hugo ska vara på dagis 8.30 imorgon och jag börjar 8.55 Så ska väl sätta klockan på 7.00 (skönt, det är som sovmorgon för mig nu eftersom jag varit uppe 5.15 varje morgon i 5 veckor). Sedan efter skolan har jag ingen aning om vad som sker för oss.. någon som har lust att hitta på nåt?

Av Linda Lindqvist - 14 december 2008 14:17

Gårdagen var helt otroligt rolig, en oförglömlig kväll med många roliga citat och händelser. Jag ska försöka samanfatta kvällen här :


Jag och Linda gjorde oss klara hemma hos mig, och ett par groggar slank ner. Lyssnade på musik och försökte göra så vi såg ut som folk *s*. Sedan omkring 20.00 så åkte vi hem till Krille. När vi kom så var det bara Krille, Patrik, Johnny, Satu och frida där.. men sedan kom det mera folk och det blev superroligt. Jag som trodde att jag inte skulle bli fuller, men efter ett X antal groggar och shots så snurrade det i skallen på mig också. Skitroligt var det.


Höll på att dö av skratt vid en händelse när vi skulle gå på toaletten, men det tänker jag inte ta upp här. Kunde bara inte sluta skratta. Haha! Jag och Linda i ett nötskal, vi är nog sjukast i stan!


Vid 23.00 så vinglade vi iväg till krogen. Kom in där och rantade iväg till dansgolvet..där dansade vi röven av oss, både själva & med sällskap. Hur roligt som helst var det. Helt otrolig kväll som måste göras om inom kort.


Efter krogen gick vi till syrrans gudfar, för mammas sambo var där och spelade guitar hero - jag var kung på det! Haha.. fick nog inte ett enda poäng tror jag, men jag har ju aldrig gjort skiten förr. Tog med mig sibylla mat dit också. Sedan for vi hemåt, och sov som två stockar.


Idag har jag så ont i kroppen så jag vill dö.. men som vanligt ingen bakfylla! Underbart ;)


Hugo kommer klockan 17 idag, så nu ska jag plocka lite här innan han kommer.. ha en superbra dag! Krambanan.

Ovido - Quiz & Flashcards