Alla inlägg den 13 december 2008

Av Linda Lindqvist - 13 december 2008 16:12

-Gäsp-


Idag har vi fått oss en promenad också. När vi ätit frukost och gjort oss klara så begav vi oss hem till Linda för att hämta ett par skor som hon skulle ha ikväll. Sedan gick vi till ÖB och köpte nåt skit.. sedan vidare till Lindas föräldrar för att hälsa på en sväng (: När vi kom hem så lagade vi stuvade makaroner & köttbullar, och sedan slängde vi oss framför TV:n där båda slocknade ganska rejält. Har vaknat för ca en kvart sedan och nu ska jag studsa in i duschen så man blir lite fräsch inför kvällen *s*.


Blir väl inget med bloggeri för mig ikväll kan jag tänka mig.. kanske inatt när man kommer hem om man inte stupar av trötthet (:


Ha en suuuperbra lördagskväll, allesammans.. för det ska då verkligen jag ha. Krambanan, syns på stan. Tjing.

Av Linda Lindqvist - 13 december 2008 09:17

Godmorgon godmooorgon!

Äntligen är det lördag, och idag är det mycket på G *s*.


Jag & Linda vaknade tidigt som vanligt.. varför gör man alltid det när man vill sova länge? Vi hade behövt sova ett tag nu på morgonen eftersom vi ska härja som idioter ikväll. Vi ska snart äta frukost, göra oss "klara" och sedan begé oss iväg ut. Ska förbi ÖB en sväng och kika om en sak, sedan ska vi handla läsk (måste ha groggvirke *s*) och sedan ska vi hem och dona litegrann tills det börjar dra sig mot sena eftermiddagen då första groggen sakta glider ner i magen.. haha. Sedan får vi se om vi håller oss här hemma hos mig och härjar omkring lite innan vi går på krogen eller om vi sticker iväg till någon annan (minns inte namnet på karln).. Sedan blir det som sagt en krogsväng! Härja omkring hela natten tills det är dags att åka hemåt och sova som idioter.


Just ja, jag har skaffat LUNAR igen! Haha, vilken tönt jag är. Men det är faktiskt lite roligt ändå. Besök mig där ;) Lindapernilla är mitt namn *s*.


Katterna har levt rövare nu på morgonen, så båda ligger utslagna på sängen. Galningar är vad dom är, men kul har dom! (:


Nu ska jag dona litegrann innan vi begér oss iväg på äventyr. Ha en superbra lördag, det kommer nog något mer inlägg sen (:

Tjing.

Ovido - Quiz & Flashcards