Alla inlägg den 22 december 2008

Av Linda Lindqvist - 22 december 2008 17:12

Hugo åkte strax efter 14.00, och for då iväg för att handla, så nu är kylskåp & skafferi fullt av matvaror igen. Skönt! Slipper man tänka på det nu mera innan jul också. Jag har vilat nu, och det ska jag fortsätta med.


Blev så ledsen idag när mamma ringde och berättade att "vi får se hur det blir med julen".. jaha? Vi brukar alltid åka till mormor och morfar på julafton, och där är det jag, syster, mamma, peter, mormor, morfar, hugo, malin, ismo, hampus och benjamin. Och mormor lagar alltid julbord. Men, nu har mormor superhög feber och kräks, morfar är på G att bli sjuk, Benjamin ligger med hög feber.. Hugo är dösnorig och jag är klen som fan. WHAT? Varför.. varför gör gud såhär? Det är bara jul en jävla gång om året. Ska jag dö så ska jag fanimej inte upp till himelen! Skit.

(kommer ändå inte hamna där *s*).


Nu ska jag kasta på mig myskläder och se en film som börjar snart.. blir nog inget mera bloggande idag. Skriver när jag kommer hem från valbo imorgon istället. Ha det bra!

Av Linda Lindqvist - 22 december 2008 13:09

Fortfarande ganska trött & seg, men ja.. bara att bita ihop.


Pappa kommer om ett tag för att hämta junior, och jag ska försöka sätta igång med städningen. Känner verkligen ingen motivation och ork, men jag måste så då är det bara att köra.


Hugo sitter här bredvid mig och ser på barnprogram & äter päron. Vi har precis packat Hugos väska han ska ha med sig till pappa, och grejat litegrann. Sitter och väntar på att posten ska komma för att se om jag får mina filmer idag.. två filmer till Hugo och en till mig själv. Så man har något att kika på ikväll, men posten är ju så jävla seg. Brukar komma vid elva tiden men det verkar inte som att dom är så snabba idag.


Nä, dona lite nu.. sen hörs vi.

Av Linda Lindqvist - 22 december 2008 09:19

Jag blir så otroligt jävla förbannad!

VARFÖR ska det vara samma jävla visa varenda år? Jag blir sjuk. Jag har ont i halsen, huvudet och resten av kroppfan & är hes. Hostar som en galning och Hugo är också dö-förkyld. Förbannade skit.. nästa år är Hugo hemma hos Johan över jul och då sticker jag långt åt helvete härifrån, för då kanske jag slipper bli sjuk. Skitgrejer! Blir så trött.


Hugo åker iallfall till pappa idag och det kanske är lika bra så jag kan vila lite. Måste ju ändå städa för det ser ut som att det varit tredje världskriget här hemma, och så måste jag ju till valbo imorgon.


Är så otroligt trött, vill bara sova. Hugo är ju så förkyld så han vaknade svintidigt imorse. Känner bara att all ork försvinner! Jag orkar ingenting. Vill bara sova nu! Fyfan.

Ovido - Quiz & Flashcards