Alla inlägg den 12 december 2008

Av Linda Lindqvist - 12 december 2008 23:03

Kevin vann idol - men det visste jag ju redan (: Han var en klar idol.


Nu blir det film med Lindapinda och sedan blir det sova.. jag kommer förmodligen slockna ganska direkt och Linda kommer få se färdigt filmen själv - som vanligt .. Haha. Hoppas katterna håller fan på sig inatt bara så man får sova som folk.


Godnatt, vi hörs imorgon!

Av Linda Lindqvist - 12 december 2008 19:46

Det är fredagkväll & det är precis som det ska vara, lugnt och skönt (:


Idag har det varit en massa promenerande för oss, kan jag säga. Först iväg till Linda för att hämta papper och dona, sedan ner på banken för att hämta lite grejs, sedan hem till Linda igen för att hämta mera saker och sedan ner på ICA. Nu är vi hemma, och har färgat skallen på varandra och ätit mat.. värsta gormé middagen! Haha.


Sitter och tittar på TV nu, och inväntar IDOL finalen som börjar 20.00, ska bli intressant att se vem det är som vinner, men jag tippar på Kevin.


Mitt internet har kukat ur, så sitter vid Lindas dator nu.. hon tog med sig sin dator hit så (: tur det då.. ska ta reda på vad det är för skitfel på min.


Nu blir det inget mer bloggeri för mig idag, vi höres imorgon! :)

Av Linda Lindqvist - 12 december 2008 12:36

Fredag, äntligen!


Såg en film igårkväll & jag somnade givetvis.. hade inte vaknat när Linda var upp och stängde av och stängde ut katterna i hallen, så jag sov väl som en stock. Vaknade till vid åtta, så vi låg och snackade lite och glodde på TV men jag hade somnat om igen och vaknade efter elva någongång *s*. Skönt att sova lite när man varit upp så tidigt nu i fem veckor!


Och jag vaknade tidigt imorse strax efter 5 för att gå upp och kissa, och då hade min mens kommit! WOHOOW, jag har aldrig blivit så glad över att mensen kommit (: Skönt att allt funkar som det ska *s*. Har inte haft skiten på över ett år så det kanske var dags nu.


Nu ska vi knalla iväg och göra massa ärenden!

Tjingalong.

Ovido - Quiz & Flashcards