Alla inlägg den 23 december 2008

Av Linda Lindqvist - 23 december 2008 14:15

Så var det dagen före dagen.. dagen före doppareda'n *s*.

Fortfarande ingen julkänsla alls, men det kanske ändras när jag kommer hem till mamma sedan.. eftersom det är så juligt där hemma. Julgran och doningar. Sket i det i år, hatar ju julgranar och tomtar och allt vad det innebär.


Imorse bar det in till valbo, handlade det sista och det gick på under en timme. Eftersom jag visste precis vad jag skulle ha. Gick även upp till skohuset och köpte ett par skor, eftersom det är 50 % rea på typ allt där inne så fyndade jag ett par nike-skor för inte alls mycket pengar (:


Hugo är hemma igen, han sitter i sitt rum och ser på lilla jönssonligan *s*, ska stoppa honom i ett bad sen & så ska jag göra mig iordning. Vid 16.30 ska vi gå ner till min farmor och farfar för att fira "lilla julafton" med lite mat, klappar och skitsnack. Min farbror och hans sambo är där också från Norge, så det ska bli superkul att träffa dom igen. Och dom har inte träffat Hugo sedan han var superliten bebis, så dom ser nog fram emot att få träffa honom också (:


Efter det så åker vi med pappa upp till järbo och han släpper av oss hos mamma. Där sover vi tills imorgon. Mysigt!


Nä, nu ska jag börja göra mig iordning lite smått..

Ovido - Quiz & Flashcards