Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linda Lindqvist - 2 december 2008 16:32

Jobb, jobb hela dagen. Skitroligt är det förståss, men man blir så otroligt trött. Nu är jag hemma igen och inväntar Johan och Hugo som ska komma så vi kan ta sprutan på junior, och så ska han få sin julkalender med spiderman (: älsklingshjärtat.


Idag har det varit mycket känslor som bubblat.. mycket tankar och funderingar. Jag har länge gått och velat hit och dit angående vissa saker, och nu har jag bestämt mig. Det är lika bra att det blir såhär nu, även om det känns förjävla jobbigt. Det är bäst för alla, även om det kommer att bli en jobbig tid nu en stund framöver.


Jag kan bara inte rå för att jag känner såhär, det är jobbigt men ändå skönt på något vis. Det är mina känslor och jag kan inte styra över dessa, tyvärr. Hur mycket jag än vill så kan jag bara inte.

Ovido - Quiz & Flashcards