Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Puh! Valbodag.

Av Linda Lindqvist - 28 december 2008 19:20

Hej gott folk.

Nu kan jag säga att jag är fruktansvärt trött och slut. Jag ska sammanfatta lite om hur min dag har varit!


Vid 13.00 åkte jag och Linda in till valbo, och där har vi stapplat omkring i fyra (!) timmar. Strosade omkring i alla affärer, åt mat, kikade och hade det trevligt - många skratt blev det, precis som vanligt. Och mycket shopping. Detta var vad jag fick med mig hem.


Långärmad tröja från Wear it company. 99,50 :- (ord. pris 199 :-).

Kuvertväska från Lindex. 74,50 :- (ord. pris 149 :-).

BH (129 :-), trosor (69,50:-), spiderman skärp till Hugo (29,50:-) och strumpbyxor (49,50 :-) från Lindex.

Klänning från Gina Tricot. 399 :-


Bilder på grejerna kommer längst ner.


Vi har precis kommit hem, trötta som fan. Nu blir det slappa i sängen och glo på TV hela kvällen, och sedan blir det läggdags. Orkar inte göra många knop ikväll känner jag. Linda tog med sig bebis hit också så katterna har lite sällskap. Mys (:


Nej, här kommer bilderna, sedan ska jag härja iväg.

Ha en bra kväll!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Ovido - Quiz & Flashcards