Alla inlägg under juni 2009

Av Linda Lindqvist - 1 juni 2009 16:29

Godeftermiddag!


Idag skulle vi ha paddlat med skolan, men jag kände verkligen ingen ork för det. Jag ville inte, helt enkelt. Hugo ville på dagis ändå, så han fick väl göra det. Jag har gjort en massa saker idag!


- Ringt en massa nödvändiga samtal.

- Varit på apoteket & hämtat ut mediciner till Hugo.

- Solat.

- Handlat lite smågrejs (ny marcara, nagelgrejer & rakblad till rakhyveln).

- Plockat, fixar och diskat hemma.

- Handlat en massa, massa glass från glassbilen med junior :-)


Nu inväntar jag att mamma ska komma och hälsa på mig & junior. Sedan är det matlagning som gäller, och därefter när vi har ätit så ska jag stoppa min lilla lortgris i badet.. sedan är det läggdags för honom! Dagis & skola imorgon.


Sedan ska jag invänta min stora älskling & krypa ner tillsammans med honom & bara finnas till.

Ovido - Quiz & Flashcards