Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 18 juni 2009 22:25

Godkväll bloggers!

Idag har det varit en "upp och ner" dag. Jag vet inte hur jag ska förklara, det är nog mest känslorna som har varit upp och ner, fram och tillbaka idag. Jag är nog mest besviken. Besviken över att jag ställer så höga krav på mig själv och sätter upp så höga mål, och när jag inte fixar det så blir jag deprimerad och nere. Jag ska sluta ha så höga förväntningar på mig själv och istället försöka att "bara finnas till" och må bra!


Annars då? Jo, jag träffade Linda idag, igen. Det känns bra! Vi var ner på stan en sväng. Gick in på Lindex och jag fyndade ett par tights & ett par skit söta knästrumpor med "Hello Kitty" på. Sedan knallade vi mest runt med barnen. Köpte lite korv, och efter det så fick ungarna lite godis. Sedan gick vi till stadsparken så barnen fick härja omkring en stund innan Neas pappa kom och hämtade henne. Jag & Hugo gick hem och fixade lite mat, sedan dammsög jag och plockade litegrann.


Vid 18-tiden for vi upp till pappsen i järbo. Myste tillsammans med hundarna och Hugo satt och lärde sig skriva en massa :-) Duktig kille, han lär sig något nytt för varje dag som går. Och snart fyller han 5 år. 5 år!?! Vart har tiden tagit vägen? Jag minns det som igår när han låg i min mage, eller när han tog sina första steg eller sa sitt första ord! Tiden går fort när man har roligt, eller vad säger man!? *s*.


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova. Imorgon blir det fest! Så man måste vara utvilad för att orka härja omkring.


Sov sött, allesammans!

Ta hand om det ni har idag. Imorgon kan det vara försent.

Ovido - Quiz & Flashcards