Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 14 juni 2009 15:03

Det är söndag, och regnet smattrar på rutan här bredvid. Hoppas för fulla muggar nu att det blir fint väder i veckan så att jag & Hugo kan hitta på någonting utomhus. Eftersom det är våran "sommarlovs vecka" nu då det är sista gången jag har honom innan jag börjar jobba. Så jag har satt honom ledig på dagis hela veckan så vi kan hitta på en massa tok tillsammans! :)


Enligt www.yr.no (som är den bästa/säkraste väder-sighten) så ska det bli stor sol på tisdag, så jag hoppas verkligen på det. Så om det är någon som vill hitta på något tillsammans med mig & Hugo i veckan (stadsparken, leklandet, promenader eller en glass i solen) så hör av er, vettja! :)


Hugo kommer hem nu vilken sekund som helst. Johan skulle komma med honom nu till klockan 15.00, så han dyker väl upp när som helst nu :-) Skönt med ledighet för oss båda nu så vi slipper tänka på att krypa ner i säng redan vi 19-tiden för att orka upp.. nu i veckan blir det inga tider alls att passa. Schemat är helt tomt, vilket är superskönt!! :)


Nä, nu ska jag invänta lillkärlek & diska lite. Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards