Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 8 juni 2009 16:45

Har varit på jobbet där jag kommer jobba i sommar & hämtat mitt schema. Ett riktigt skönt soft schema, alltså! Jobbar en helg hela sommaren & är ledig ett par dagar under rättvik-cruisingen. Så då blir det att åka dit! :)

Och så jobbar jag bara förmiddagar, vilket är superbra eftersom jag har Hugo varannan vecka så jag slipper skaffa barnvakt. Jobbar bara 7 - 13 eller 7 - 14 också, så :) Hääääärligt värre. Skönt att ha fått schemat så man kan planera sommaren lite bättre.


Nu tror jag att jag ska slänga mig på soffan & slappa, sedan blir det ett varmt och skönt bad. Imorgon tänkte jag ta en härlig sovmorgon! :)


Och på lördag vill jag ut på krogen & dansa röven av mig!!! Någon som är sugen på att hänga på!? ;-)

Av Linda Lindqvist - 8 juni 2009 11:26

Home again.


Idag är det en sån dag då jag vill krypa ner under täcket & sova bort precis hela dagen. Jag orkar inte så mycket annat, eftersom det är en hel del som påfrestar psyket nu.


Jag har lärt mig någonting nu, att bara lita på mig själv. Ingen annan. Det är inte mitt eget fel att det blivit så. Det är en del av dom som gått omkring och kallat sig för mina "vänner". Vänner.. nu är det fanimej dags för mig att rensa i kontaktboken en gång för alla. Alla idioter som får mig att sjunka ska ut ur mitt liv & det är snabbade än ni hunnit läst klart det här inlägget. Jag är så less på alla svek, alla lögner och allt skitsnack! Jag vill inte längre... förtjänar jag inte bättre än såhär?


Jag ger upp nu. Kan ni inte vara min vän på riktigt, utan att försöka ta det som är mitt & gräva er så långt in i själen på mig bara för att förstöra allting jag byggt upp med mina bara händer, så har ni ingenting i mitt liv att göra.

Lämna mig bara ifred nu - jag kommer inte att svara på varken SMS, samtal eller via nätet. //

Ovido - Quiz & Flashcards