Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 21 juni 2009 13:39

Hallådär!

Ja, igår blev inget bloggande. Jag brukar aldrig bli bakfull, men igår var det sanslöst. För det första så började inte bakfyllan komma förän vid 15-16 tiden igår. Jag var fortfarande full som en kastrull när jag vaknade. Vilket resulterade i en 24 timmars fylla. Uh, i'm to old for that shit!


Jag skulle också till vintjärn igår, men jag kände verkligen att jag var alldeles för klen och jag skulle vara förstört stämningen om jag följde med. Så jag låg hemma hela kvällen och kikade på film efter film och tyckte synd om mig själv, men jag får skylla mig själv! *s*.Nu blir det lugnt ett tag.. eller ja, ialf till nästa helg för då ska jag på krogen tillsammans med Linda.


Jag måste också berätta om hur otroligt lycklig jag är pga att jag har en sån otroligt fantastiskt fin vän. Andreas Tomt. Jag har aldrig haft en killkompis som behandlat mig så bra som han gör. Han finns alltid till hands när jag behöver det. Jag kan ringa honom mitt i nätterna om det behövs (och det har hänt). Han har alltid sina armar öppna för mig, varesej om jag behöver skratta eller gråta. Jag kan göra det i hans famn. Han är min bästa vän & han är helt fantastisk! Jag älskar dig, min vän. Nu & alltid.



Ovido - Quiz & Flashcards