Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 15 juni 2009 13:09

På förmiddagen ville Hugo ut och lära sig cykla utan stödhjulen, så jag satte på honom hjälmen och knatade ut. Det gick jättebra, förutom att det var lite annat som intresserade honom så han tappade koncentrationen på cyklingen. "Mamma, kolla fåglarna", "Mamma, jag råkade köra på en myra" och "Kolla gräsklipparen".. men annars så gick det finemang.


Inatt ska Hugo sova hemma hos mamma, för jag ska vara på möte imorgon mellan 8.15 - 16.30 Och istället för att behöva vara på dagis mellan 7.30 - 17.00 imorgon så får han sova hemma hos mamma inatt istället :-) Vägrar lämna honom så länge på dagis, alltså!


Vi ska åka upp vid 16-tiden när jag har slutat tvätta för att lämna Hugo.

Av Linda Lindqvist - 15 juni 2009 09:04

Det är måndag, och måndagar är alltid bra. Ny vecka & man ska ta tag i sakerna man inte kunnat gjort i helgen. Idag nu på förmiddagen blir det till att ringa lite samtal. Sedan ska jag ta en dusch & göra mig klar för dagen, så ska jag och Hugo hitta på någonting att göra med denna dag också.

Det blir nog att gå ut, för det regnar inte. Imorgon ska det bli stor sol på eftermiddagen, läste jag. Hoppas att det blir så nu också!


Hugo och jag har precis ätit frukost, oh nu ligger han i sin säng & kikar på scooby-doo.


Nä, nu ska jag ta tag i lite grejer här.

Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards