Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 27 juni 2009 17:45

Hoho.

Igår blev det inget bloggande. Jag gick hem till Linda på förmiddagen och vi satte igång att färga håret, så just nu är jag rödhårig! :-) Kul med lite förändring ibland. Är fortfarande o-van med färgen men när det går ett tag så blir jag väl van, antar jag :-)


Jag och Linda for iväg till ockelbomarknaden. Så jävla varmt! Så sjukt jobbigt. Blev ingenting handlat förutom två iceslush och en munk *s*. Skitjobbigt att gå i hettan så vi for hem efter en liten stund igen.


Nu har jag precis duschat och ska göra mig klar, sedan blir det att skära upp lite frukt (två sorters meloner, vintruvor, annanas) och göra fruktbricka med Linda. Sedan ska vi göra oss klara, invänta Angelica och sedan blir det att börja hinka lite öl och därefter blir det krogsväng! :-) Finns det något bättre än en helkväll med tjejerna? Nej. Helt utan karlar! Så less på karlar som ständigt sviker och sårar mig nu, så.. ja. Skönt med en kväll utan dom!


Nu ska jag blåsa mitt knallröda hår och sedan klä på mig lite :-)

Ovido - Quiz & Flashcards