Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 13 juni 2009 13:57

Nu har jag precis tagit ett skönt bad.. och trött blev jag på köpet *s*. Igen.

Ska ta och blåsa/platta håret strax & slänga på mig ett ansikte så man slipper se ut som jag vet inte vad.


Klockan 16 kommer Emma och hämtar mig, så ska vi gå ut & käka! :) Länge sedan man träffade henne, så det ska bli trevligt.

Av Linda Lindqvist - 13 juni 2009 12:33

Idag tog jag en riktigt härlig sovmorgon!

Vaknade först vid 9.30 Gick upp och åt frukost & slog sedan igång TV:n, och somnade om. Vaknade precis igen! Länge sedan jag kunde sova så länge, och det är lika bra att passa på, för på måndag kommer Hugo hem igen & är ledig från dagis hela veckan, så då ska vi ha vårat "sommarlov" och hitta på en massa tok innan jag börjar jobba :) Vill ha finväder nästa vecka!


Så jag har ingenting planerat i veckan, förutom att umgås med min lilla skatt. Och förutom på lördagen då jag drar iväg till Vintjärn & har det trevligt & dricker öl tillsammans med Anna! :) Kommer bli superkul.


På fredag är det midsommarafton också, och då får vi se vad jag & lillskrutt hittar på. Ska höra med pappa vad dom ska göra.. och är det finväder så ska jag övertala honom att grilla med oss :-)


Idag har jag ingen som helst aning om vad som händer & sker! Vill hitta på någonting, men det är ju sånt skitväder ju. Men en kall öl eller två tänker jag ta ikväll oavsätt väder, så är det bara :-)


Ska nog ta och slänga mig i ett bad nu och göra mig iordning, så visar det sig vad som sker..

Ovido - Quiz & Flashcards