Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2009 15:38

Men fy vilken dag!!


Klev upp 7.00 imorse. 8.40 kom Johan och hämtade upp mig & körde mig och Hugo till skolan. Vi fikade lite där & pratade strunt, sedan gick vi till Johan igen & han körde hem mig eftersom dom skulle till Johans mormor och äta.. och hon bor bara ett stenkast härifrån, så.

Kom hem, åt lunch & har precis blivit klar med storstädningen som jag hållt på med i nästan exakt fyra timmar nu! Så nu är jag slut i skallen!


Ska snart gå till apoteket också.. så än blir det inte lugnt. Ikväll ska jag ta en lugn och skön kväll. Jag tänker fylla upp ett skumbad & tända ljus, sedan krypa ner framför en bra film med en godis skål eller chips & dipp! Liiiiite skönt är det med detta pittväder, för det är lite mörkare på kvällen & jag som är så tokig i tända ljus så är det ju perfekt! :) Hoppas dock på bättre väder imorgon då vissa tar studenten, så dom får en fin student :-)


Nä, klockan tickar och det är dags att begé sig ut igen! Skönt att städningen är klar ialf.. pjuh. Och jag bor bara i en liten tvåa & det tar en jävla tid.. en sak är säker, jag ska aldrig flytta till hus!!!

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2009 08:16

OK, jag har varit dålig på att blogga.. Sorry.


Igår var jag ner till skolan på förmiddagen & tömde mitt skåp eftersom jag inte kommer att gå kvar där nästa år, utan jag börjar i en ny skola istället. Därefter gick jag till dollar/rusta & småhandlade lite "behöva ha" saker så som schampoo/balsam och doningar. Sedan kom mamma & hämtade mig, så åkte vi hem till moster & "firade" Hampus & Benjamin (kusinerna) som slutade skolan idag. Benjamin slutade första klass & Hampus slutade 7:an.


Efter det så åkte jag hem en sväng, sedan blev det en valbo sväng. Shoppade lite inne på IKEA.


- 4 smålampor.

- En våg.

- Sängkläder till Hugo.

- Massa doftljus.

- Blå IKEA-kassar till mamma *s*.


Tror det var allt. Kikade lite inne i köpis också, men hittade inget som föll mig i smaken. Det blev en tidig kväller för mig. Var så slut & trött på kvällen så jag kröp ner i säng.


Nu sitter jag och inväntar Johan & Hugo. Johan ska köra ner mig och Hugo till skolan för att gå på avslutningen. Han får hämta mig så jag slipper knata ner i det här blötvädret. Det är ffs juni & jag har långkallingar! Hur sjukt är det? Blir nog en riktig piss sommar iår, men jag ska ju ändå jobba så det var väl skitsamma! *s*.


I eftermiddag måste jag storstäda. Har skjutit på det sen i måndags nu! Så idag är det ett måste. I helgen vill jag som sagt ut & härja!!


Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards