Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 16 juni 2009 17:57

Var på möte idag, det gick bra men det var riktigt segt. Gick sedan och tog en lunch med brudarna (Heidi, Johanna, Karin & Ida). Och sedan vidare tillbaka till mötet.


Därefter gick jag hem & gick igenom bunten med räkningar som fallit ner i min brevlåda. Var sugen på att slänga i alla brev i grannens brevlåda och skriva "var god betala dessa räkningar" på dom.


For sedan upp till mamma för att hämta hem Hugo, och hon hjälpte mig med sprutan på samma gång, så nu är det ordnat.


Har haft en riktigt jobbig dag idag med en massa, massa jobbiga tankar! Har tänkt en himla massa på min "bror", jag har tänkt på ekonomin & allting som känns skitjobbigt just nu. Det är en inre kamp för mig att fixa allting omkring. Tänk när dagen kommer då jag kan känna mig fri & riktigt, riktigt glad till 110 %. Jag längtar!


Jag längtar också till resan till Norge den 29/8 - 5/9. Till mitt vackra Mosjöen!

Av Linda Lindqvist - 16 juni 2009 06:57

Ska kila iväg på möte nu, så mellan 8.15 - 16.30 kommer jag att vara upptagen "/ trök!


Hoppas alla andra får en bra dag ialf :-)

Ovido - Quiz & Flashcards