Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Linda Lindqvist - 2 juni 2009 14:08

Det är alltid roligt när folk kommenterar med något som ska se elakt ut, och inte står för vem det är! Shit, när ska folk växa upp!? ;)


Tur att man har fötterna på jorden & att man är den man är ialf´ tjing.

Av Linda Lindqvist - 2 juni 2009 14:08

Det är alltid roligt när folk kommenterar med något som ska se elakt ut, och inte står för vem det är! Shit, när ska folk växa upp!? ;)


Tur att man har fötterna på jorden & att man är den man är ialf´ tjing.

Av Linda Lindqvist - 2 juni 2009 09:20

Idag var det mindre fint väder.. regn & rusk! Pjuh.


Igår fixade jag min balkong litegrann. La dit ny "matta", och så fick jag hem mina utemöbler som Emil hade slipat & lackat, så det blev skitbra! Nu är det fint där ute.


Hugo ska snart på dagis & jag ska till skolan på möte och greja! Puh.

Jag är så osäker med min skolgång, hur jag ska göra till nästa år. Året som har varit har varit ett otroligt jobbigt år. Mycket har hänt som har satt mitt psyke på prov, och jag har fallit många gånger.. dock har jag lyckats tagit mig upp. Jag är ännu inte 100 % "frisk", och det kan ta år innan jag blir riktigt på G igen. Både skolan, privatliv och familjelivet har blivit drabbad av allt som hänt runtomkring.. saker har hänt som jag inte vill gå in på här i bloggen, för det känns förjävligt. Men jag ska iallafall på ett möte med rektorn idag och bestämma mig för hur allting ska bli.

Jag vet inte vad jag vill, riktigt. Jag vill ju bara må bra!


Nu ska jag göra mig och Hugo iordning!

Ovido - Quiz & Flashcards