Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Jag kan.

Av Linda Lindqvist - 25 juni 2009 23:39

Ja, jag vet att det är dags att ta mig i kragen igen. Ska upp till ytan och se till att hålla huvudet lite ovanför nu. Är så lätt att ge upp när det krånglar och trilskas och sen så har man tappat hela lusten för varenda liten pryl man gör.

Jag har hört det förut, alla andra är tydligen bäst. För dom tror på sina grejer och dom vet hur man säger det, så jag själv måste fatta att det är så man kan vinna mest. Ska dra upp min gardin nu, för det finns ju så mycket att se.

Jag vill, jag törs och jag kan. Jag har inget att förlora, inga drömmar är för stora. Jag vill, jag törs och jag kan, så nu tar jag alla chanser, dom som förr försvann!

Jag drar iväg nå'nstans, måste träffa mitt nyare jag. Vilket lyft att skrota ner sig själv och bara börja om. Jag ska pröva nå't nytt, jag vill känna att livet känns bra! Vill inte sitta i ett hörn och bara lämna tiden här bakom. Jag har mycket att ge, det är bara att sätta igång. För jag har tröttnat på att alltid vara siste man i kön. Så hör upp och lägg märke till det som ska bli min sång, och håll med om att känslan är oerhört vansinnigt skön!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Ovido - Quiz & Flashcards