Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Nyvaken.

Av Linda Lindqvist - 22 juni 2009 07:58

Godmorgon.

Jag är nyvaken & skittrött! Somnade skapligt sent igår efter att ha tittat på två filmer. "Cool runnings" och "Final Destination 3". Var och lånade lite filmer av pappa igår när jag var upp och grillade där. Han har ju massvis med filmer så jag passade på att rycka åt mig några! :-)


Idag är det strålande väder & självklart har jag en massa saker jag måste göra! Sitter och väntar tills klockan ska bli 8.30 nu, för det är två samtal jag måste ringa, och alla har ju telefontid så. Jag hatar telefontider & att nästan alla bara har det i typ 30 minuter. Tänk om man har många ställen man måste ringa då!? Och så hinner man inte få tag i alla pga att det är upptaget eller så.


Ska ta 9.15 bussen ner på stan också. Klockan 10.00 ska jag vara på ungdomsmottagningen för att kika blodtryck och få ett till recept på p-piller. Mina är snart slut så det är väl dags att få flera.

Därefter så ska jag på banken & sätta in lite pengar, och sedan ska jag hem.


Idag har jag storstädning på schemat. Och så har jag tvättid mellan 13 - 19, och jag har så sjukt mycket tvätt igen. Så jag har att göra idag. Hade viljat varit ute hela dagen idag pga vädret, men det är lika bra att ta storstädningen idag så slipper jag senare i veckan. Får väl ha balkongdörren öppen då så solen kikar in *s*.


Nä, nu ska jag göra mig iordning innan jag ska sätta mig ner och ringa runt, och sedan dra mig ner på stan! Ha en bra dag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Ovido - Quiz & Flashcards