Alla inlägg under april 2009

Av Linda Lindqvist - 6 april 2009 18:59

God"kväll" suckers!


Idag har jag och Hugo varit ute precis hela dagen! Vi gick ut 10.00 i förmiddags och kom hem för en halvtimme sedan ca. Vi stack upp till järbo, upp till mamma först och umgicks lite med henne och Peter, och sedan drog vi till pappa och snackade goja med honom och Christel.


Jag måste ha världens bästa pappa ändå, man behöver bara komma innanför dörren där så får man sig ett par goda skratt åt den tokskallen! Han får mig alltid på så bra humör! :)


När vi skulle hem så ville Hugo låna med sig Ronny & Ragge filmen, så han ska väl titta på den tills han somnar :) Själv så ska jag nog sätta mig på balkongen i värmen och glo. Skönt att det är varmt även fast solen är borta. Våren är här.. är det inte underbart!?! :)


Elsa ligger här bredvid mig och glor, hon har suttit på golvet och tittat på mig en kvart säkert när jag sprungit fram och tillbaka i lägenheten. Så söt (:


Imorgon finns inga planer! Någon som är sugen på att göra nå't?

//

Av Linda Lindqvist - 6 april 2009 09:58

Ibland hör man en låt som man tycker passar så otroligt bra in på en själv!

Detta är en låt som passar in på mig. 


Mina vänner säger om och om igen att jag är blind och naiv, och att jag måste inse och förstå att du är ute ur mitt liv.

Men dom förstår nog aldrig, att vad jag än gör och vart jag än går så finns du i mina tankar - jag undrar, vem har sagt att tiden läker sår?


När ett ljus brunnit ner, när en dag går mot kväll. I ett rum fyllt av minnen är det tomt lika väl. Vad jag än går, vad som än sker - är jag fångad en gång till, i ett känt och gammalt spel!


Varje kväll när jag har lagt mig i min säng tvingas tankarna till dig! Och den tiden som gav mening i mitt liv då du ännu älskade mig. Men varje gång jag vaknar så ser jag mig runt om jag kan finna svar. Ska jag leva såhär i evighet? Åh, som jag saknar det som en gång var!

Av Linda Lindqvist - 6 april 2009 09:35

Vilken häääärlig morgon! Jag vaknade av att solen kikade in mellan persiennerna och jag blev bländad, men hur gött är inte det? (:


Idag är det måndag - och vi har påsklov! Hugo vaknade vid halv åtta, men lät mig sova vidare till nio medan han satte sig framför tv:n och kikade på barnprogram. Skönt! Nu har han precis ätit frukost & sitter och väntar på att jag ska göra mig iordning så att vi kan gå ut i solen.


Ännu en skön sak med vår/sommaren är att jag slipper tänka på allt som har med make up att göra´ .. det rinner ju bara av foundation och mascara när det är varmt. Så det är perfekt att slippa bry sig så mycket nu! Ett par solbrillor räcker och blir över! :) Gött!


Ska sätta igång att göra mig klar nu och sedan ska vi ut i solen och äta glass och promenera! Hääääärligt.

Av Linda Lindqvist - 5 april 2009 18:28

Hallåj!


Nu är jag hemma i kära lilla Sandviken igen. Har haft en supermysig helg! Dock så kändes det jobbigt igårkväll när jag gick och la mig i gästrummet i min ensamhet. Tankarna flög iväg till någon som jag tycker väldigt mycket om, och det blev en tår eller två - men för att slippa känna den där sorgen så drog jag på mig mjukisbrallorna ochch tassade över till Mickes säng där jag var mer än välkommen att krypa ner tillsammans med Linda och Micke. Den behövdes! Ensamhet är jobbigt ibland. Vi låg och tittade på Wall-E och skrattade tillsammans. Det kändes bra!


Idag tog jag tåget hem 16.34, var på resecentrum 17.21 där mormor och Hugo hämtade upp mig! Gud så underbart det var att få krama om min älskade son igen! Nu sitter han och tittar på bolibompa och jag tänkte sätta igång att laga mat snart - en sen middag. Vi har precis varit nere och handlat lite doningar som behövdes här hemma.


Det är vår i luften också, vilken känsla! Hoppas på finväder hela veckan nu när det är påsklov och Hugo är hos mig. Underbart!


//

...

Av Linda Lindqvist - 5 april 2009 15:15

Sug & svälj era jävla terrorister ´


idag drar jag hem till sandviken , passa er.

Av Linda Lindqvist - 4 april 2009 15:49

Hallojs alla galningar!

Igår tog jag mitt pick och pack och satte mig på bussen till falun efter skolan. 14.30 gick bussen, var framme i falun 15.50 typ. Då kom Linda, Micke och Samuel och hämtade mig på stationen. Drog och handlade lite käk och sedan hem till Micke för att äta.


Vart en och annan öl/gin också, så i slutändan var man skapligt rund under fötterna. Vi stack iväg till någon kompis till grabbarna då, och hade trevligt. Jag spelade även bowling på nintento wii *s*. Gick väl inte allt för bra, men så stort förlorade jag inte :)


Vi drog vidare på en pub sedan där det blev ännu mera öl & tokerier. Dans, hopp och skratt hela kvällen! Vi tröttnade vid 01.00 och gick då och köpte käk och sedan for vi hem till Micke igen och sov.


Micke skulle iväg vid 8 imorse, så när jag hörde att han drog så tyckte jag det kändes ensam i gästrummet så jag drog täcket om mig och gick in till Linda och myste ner mig där istället (: Sedan sov vi tills klockan var typ 12.30, kanske? Sedan har vi bara legat i sängen fram tills nu, typ!


Har precis tagit en dusch & gjort mig klar, och nu är Linda och Micke i duschen.. när dom är klar ska vi sticka till affären och handla för vi ska grilla ute i solen idag.. -mums-! Kommer bli mysigt!


Sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Imorgon tar jag tåget hem igen, hem till min älskade lilla son! <3 äntligen får jag hem min kärlek!


Näe, nu ska jag slänga mig i sängen tills dom är klar i duschen.

ha en bra lördag!

Av Linda Lindqvist - 2 april 2009 17:47

Linda drog till med en kommentar idag som kanske inte var den vackraste ´ men gó är hon.


"ska vi dra ut och suga kuk och åka släpvagn?". Ibland förstår jag inte!? *s*.


Idag är det torsdag - det är vår, det är underbart! Jag ska snart stoppa mp3´n i skallen och ta mig ut på en promenad och bara finnas till.


Det sägs att allt det där ny-kära ska finnas på våren. Jaså? Vart då? Jag trodde jag var nykär, men tydligen fanns det andra vägar att gå! Nu ska jag ta mig tid och finna den rätta. Och jävlig som jag är, så ska jag tammejfan sitta hemma i min lägenhet och vänta tills den rätte ringer på dörren med 20 röda rosor i famnen och säga "hej, det är jag som är din drömprins!".

Man kan ju alltid drömma *s*.


Näe, kuka in lite låtar på mp3:n och ranta ut i våren kanske?

Av Linda Lindqvist - 1 april 2009 13:46

Nu är jag ensam igen, men ack så bra det kommer att bli. Jag har bestämt mig för att inte vara ledsen och sårad. Så nu ska jag ta tag i mig själv och må bra. Jag mådde bra med dig, men är det meningen att det ska vara du och jag så kommer det att bli så. Då är det ödet ´ är det inte meningen att vi ska leva tillsammans, då är det så. Du kommer alltid att ha en riktigt stor del i mitt hjärta, föralltid.


Igår kväll hade jag sjukt tråkigt, så jag frågade Andreas om jag fick komma upp till honom och Jimmy och sällskapa. Tog med mig en påse ostbollar och gick upp och glodde på film med dom. Tokade runt som vanligt och skrattade så jag fick ont i magen. Precis som vanligt! Underbart.


Skulle åkt till Stockholm idag, men Hugo är magsjuk och hade spytt flera gånger inatt "/ Så vi fick boka om tiden! Är hos Linda nu, vi ska iväg till Gävle ikväll och greja ;) Ska pierca mig ´ så kanske man blir snyggare! Fast är svårt för mig att bli snyggare eftersom jag redan är så het ;)


Nu är det slut på känslor för min del.. jag hatar skiten! Man blir bara sårad ´ så nu är det sluttttt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards