Alla inlägg den 8 april 2009

Av Linda Lindqvist - 8 april 2009 17:36

Ja, ursäkta rubriken men det inte hur jag ska förklara *s*.


Gick till ungdomsmottagningen idag på förmiddagen för att prata preventivmedel samt att göra en gynundersökning. Och att göra gynundersökning är det jävligaste jag vet, näst efter att gå till tandläkaren. För hur skoj är det att slänga sig upp halvnaken i en gynstol och bresa? Hm, inte vidare kul.. man känner sig så utlämnad!


Anyway, det gick bra iallafall. Jag (och dom) antog att jag kan ha en cysta i livmodern. Så jag ska till gyn igen sen och titta upp det! Huh, vill inte! Men ja, man ska veta att man lever.


Hugo tröttnade på mig & ville hem till min kusin Benjamin istället. Så han åkte dit & är där och leker nu, så ska väl hämta honom om en stund innan det blir sent! Jag ska ta tag i disken här nu & sedan försöka roa mig med något.. vika in tvätten i skåpen kanske? TRÅK!


Puh, nä nu blev det för mycket dösnack! Simma lugnt, så hörs vi!

Av Linda Lindqvist - 8 april 2009 08:38

Godmorgon.

Eller god och god.. jag är sjukligt trött! Orkar inte göra många knop, och om 40 minuter ska jag vara klar för att ranta ner till Ungdomsmottagningen och fixa preventivmedel´ puh! Här ska det inte bli fler ungar gjorda *s*.


Ska smälla i mig lite frulle nu sen ska jag knata iväg (: Skit väder idag, men det kanske blir finare sen?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards