Alla inlägg den 15 april 2009

Av Linda Lindqvist - 15 april 2009 21:38

Idag har jag inte mått bra.


Dagen började med att Johan hämtade upp mig vid 8.00, och så for vi till Stockholm med Hugo. Allting gick utmärkt på sjukhuset, och provtagningen (som alltid kräver fyra personer, en som tar prover och tre som håller i honom då han är hysterisk) gick skitbra! Han la fram armen och var jätte lugn och sa inte ett ord. Han är så duktig! -stolt-.


Elsa hade tid hos veterinären 15.00 också, pga hennes öron. Igår hade hon kliat sönder sina öron totalt. Blod överallt och en svullnad som såg HEMSK ut. Så jag ringde veterinären och vi fick komma 15.00 Dom konstaterade att hon hade en hemsk öronskabb & behövde sövas ner pga att det hade spridit sig så långt ner i örat. Blödig som man är så började man självklart gråta. Men hon är min lilla skatt!


Allting gick jättebra iallafall, och hon har fått medicin nu när allt är fixat. Ska på återbesök om 14 dagar. Men min plåbok tyckte inte om det. 1300 :- fattigare blev man. Men vad gör man inte för sin lilla prinsessa? Hon är ju min kärlek & bara en oskyldig liten katt - så hon ska inte lida! <3


Hon är jätte trött nu och har varit det hela dagen. Har precis givit henne örondroppar som hon ska ha 2 ggr/dag i 10 dagar. Hoppas det blir bättre nu.


Idag har jag varit jätte ledsen och deppig - jag vet inte varför. Har bara så mycket känslor inom mig.


//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards