Alla inlägg den 21 april 2009

Av Linda Lindqvist - 21 april 2009 20:00

Idag började jag skolan 12.40 & innan dess gick jag ner på SOC och lämnade lite papper & skit. Kom sedan till skolan, huvudvärk & allmänt irriterad. Och så skulle vi sitta i två timmar och titta på film, och försöka fokusera på filmen gick inte för våran klass är en tjejklass & alla människor vet att tjejer aldrig är tyst under en hel film. Denna gång var jag tyst , men ingen av dom andra. Men det är väl så det är..


Sitter och väntar på att Hugos pappa ska få tummen ur arslet och komma hit och lämna Hugos bilstol. Sen måste jag ta tag i idiotdisken & sen ska jag sova som en gris!


Nä, fy vad negativ jag är! Men jag rår inte för det nu.. Vill bara få allt det här överstökat nu, om ni förstod mig så kanske ni hade accepterat mig nu.

Av Linda Lindqvist - 21 april 2009 10:26

Sitter här, i telefonkö! -arg-. Varför har försäkringskassan en miljon samtal före när jag behöver prata med dom!? Alltid same shit.


Igår var det en dag med mycket känslor och tankar. Fick ett besked som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt. Efter att ha mått riktigt illa hela dagen, varit svimfärdig & det svartnat för ögonen hela dagen så for jag iväg på apoteket för att inhandla något som kunde ge mig besked. Och ja, det var som jag trodde. Så idag har det varit samtal hit och dit. Det är jobbigt när man verkligen VILL något, men tidpunkten är så fel & lika så "relationen". Det är svårt, och ibland vill man bara hoppa framför tåget.


Men.. det är bara att bita i det sura äpplet, visa sig stark och ta tag i det! Men från och med nu så är det andra bullar som gäller´ inga fler konstigheter. Jag går ditt mitt hjärta vill att jag ska gå.


//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards