Alla inlägg den 7 april 2009

Av Linda Lindqvist - 7 april 2009 11:11

Där regnbågen går ner sägs det att man kan finna guld ´ jag undrar om det är sant eller om det bara är något någon sagt. Jag har aldrig hört om någon som har varit där, och aldrig hört om någon har sett. Vad jag ska tro på eller ej är inte lätt.


När en stjärna faller ner är det sagt att man kan önska sig tre ting, men om det är sant så hade ditt finger fortfarande haft min ring. Vad annat kan jag tro på än mitt ego, vem annan kan jag tro än mig själv? Det jag trodde skulle bli min framtid gick åt skogen lika väl.


Som ett stjärnfall i natten, kände jag mig dagen du försvann. Kan det här hända mig? Jag älskade ju dig, varför gick du din väg? Som ett stjärnfall i natten slocknade ljuset som brann. Jag kan aldrig förstå varför du måste gå? Vad ska jag tro på nu?


Jag finner många flera frågor än jag någonsin kan finna svar. Allt jag trodde att jag hade är så mycket mindre än vad jag har. Det var lättare att önska sig och drömma än att uppleva livets verklighet!

Av Linda Lindqvist - 7 april 2009 09:57

Godmorgon!

Vad tycker ni om min nya stil på bloggen? Jag hade skit tråkigt tidigare imorse och fick för mig att göra det lite mer vår-sommrig! Den är inte riktigt färdig ännu, men snart så :)


Idag finns inga planer - kanske träffa Linda senare bara, om hon hade tid :) Hoppas på det då. Annars vet jag inte alls vad som sker!


Nu blir det på-klädning och grejsa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards