Alla inlägg den 22 april 2009

Av Linda Lindqvist - 22 april 2009 17:36

Jag löste saker och ting bättre än vad jag trodde att mitt psyke skulle orka med, så jag behöver ingen paus från vardagen.. ännu!


Jag lämnade Hugo på dagis imorse, och sedan knatade jag hem och ringde lite samtal. Bokade lite tider och dyligt. Angelica kom över & vi hade lite "klädbyte" här *s*. Båda har rensat sina garderober så vi bytte helt enkelt kläder. Kul med lite "nytt" :)


Hämtade sedan Hugo, och nu har vi nyss ätit mat och badat tillsammans. Eller Hugo sitter fortfarande i badet.. jag ville kliva upp pga huvudvärken och illamåendet. Och ikväll blir det tidig kväller, för Hugo går låååång dag på dagis imorgon "/ 8 - 16.30 Fy. Men vad gör man då? Måste ju gå i skolan. Men nästa vecka är det kortvecka för oss! På onsdag måste jag vara ledig då jag ska in till Gävle på sjukhuset, och torsdag-fredag är jag ledig från skolan. Och då är Hugo också sjävklart ledig. Så han går bara mån-ons, kortdagar! :)


Och om exakt en månad åker jag utomlands.. jag ser fram emot det!


Blir inget mer bloggande ikväll, så jag säger godnatt nu!

Av Linda Lindqvist - 22 april 2009 07:14

Godmorgon!


Just nu går jag igenom en hemsk period, så tar en liten paus från bloggandet & allting. Jag behöver tiden för att tänka igenom allt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards