Alla inlägg den 12 april 2009

Av Linda Lindqvist - 12 april 2009 08:27

Godmorgon bloggers!


Igår så var vi ute inprincip hela dagen. Vi drog upp till Högbo och knallade runt sjön, och sedan en sväng till svartvikstugan för att kolla läget. Sedan blev det en glass ute i solen - och hur skönt är inte det!?.


Vid 14.30 så åkte vi till mormor där vi blev bjudna på påskmat. Vi åt vid 16.00 när mamma kom efter jobbet & vi blev kvar till nästan 19.30 Hade trevligt med släkten, så vi blev kvar länge. Efter en massa mat, påskägg, påskmust & evigt pratade om ditt och datt, så blev junior trött så vi pallrade oss hem. Dock så somnade han inte förän efter 22! Så trodde jag skulle få längre sovmorgon än till 8.00 idag - men icke!


Nu ligger han i min säng och tittar på barn TV. Jag ska snart sätta igång med frukosten. Hugo åker till Johan vid 15.00 tiden idag´ men innan dess så kanske vi ska gå iväg till Linda och träffa henne och Nea. Förhoppningsvis vara ute i solen och ha det bara härligt.. men det beror på om dom har tid, men jag hoppas det! :-)


Nästa helg så kommer Micke (och förhoppningsvis Samuel) ner hit till Sandviken.. så då planerar vi en utgång på lördagen! Ska bli sjukt kul att komma ut och dansa igen. Det var ju länge sedan nu! Så jag hoppas att vi tar en utgång då :-)


Nu skaj ag ordna lite frukost, sedan göra mig iordning för dagen med en dusch & grejer.


Ha en finfin söndag, och njut av solen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards