Alla inlägg den 19 april 2009

Av Linda Lindqvist - 19 april 2009 13:38

Tack allihopa som gjorde kvällen lyckad igår!

Orkar inte berätta om kvällen , kan bara säga att jag hade sjukt roligt. Roligaste kvällen på otroligt länge. TACK ALLA GALNINGAR!! :)

En massa skratt (så man fick ont i magen), dansande, hoppande, skuttande - och alkohol! Riktigt rund under fötterna blev jag - men jag stod kvar på benen iallafall, förutom när vi skulle ner på stan när jag höll på att ramla, så jag vinglade baklänges 10 meter för att hålla balansen *s*. Måste ha sett sjukt ut.


Än en gång - tack. Vi måste göra om det!


- - -


ibland saknar man någon.


Bara tiden kan få mig att glömma dig, men varenda sekund som går känns det svårare, mycket svårare än jag trott. Kanske borde vi inte skyndat så fort? Jag tror säkert du sover om nätterna, men du kanske har drömt som jag. Vaknat upp och sen möts av saknaden, ja vem vet? Kanske delar vi samma ensamhet?


Räck mig din hand, ge mig din kärlek. Den man älskar, den saknar man så. Ge mig din kärlek, men låt helst inte tiden för länge gå. Varför tvekar du? Jag kan lova nu att det finns ingen annan, räck mig din hand får du kärlek igen.


Jag har gjort vad jag kunnat och lite till. Jag har ångrat mig, sagt förlåt. Det är bara du som bestämmer nu, ge ditt svar. Jag tror kärleken mellan oss lever kvar. Så jag vill att du ger mig en sista chans, vill att allt ska bli som förr. Om du lyssnar till vad ditt hjärta vill, du förstår. Allt vi trodde på blir förstört om du går.


Räck mig din hand, säg att du kan ge mig din kärlek.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards