Alla inlägg den 24 april 2009

Av Linda Lindqvist - 24 april 2009 19:57

Pjuh, vilken jävla dag!


Drog till skolan imorse, hade nationella direkt på morgonen.. jag tror att det gick bra ialf, det kändes så :-) Sedan hade vi lite lektioner, en "anti-stress" lektion, för att lära oss att stressa ner lite. Så jag & Malin tog en promenad på pensionärstigen och pratade skit. Slutade vid tre, och gick då för att hämta junior på dagis. Hugo såg att Linus (grannen, och hans bästa kompis) var ute och lekte på gården, och då ville Hugo oxå vara ute. Så vi var i lekparken ett tag. Sedan kom Linda & Angelica förbi med barnen. Så vi satt och pratade skit och hade trevlig som vanligt :) Angelica och barnen åkte sedan hem och då gick jag och Linda med ungarna ner på Amorinen och åt pizza *jummiie*.


Traskade sedan förbi ICA och handlade lite smått och sedan hem. Stoppade Hugo direkt i badet för han var då jordens skitigaste unge! Sandig, jordig och svettig. Han har precis somnat och jag kom nyss ut ur en välförtjänt dusch. Känner mig som en ny människa!


Imorgon ska Hugo följa med mormor och morfar till stugan och elda, grilla och ha mysigt. Hade viljat följa med, men MÅSTE plugga :-( Så jävla jobbigt.


Haha! Jag, Linda & Angelica fick oss ett gott skratt idag ialf.

"PÄRON! KOM HIT OCH FÄLL UPP MITT PARAPLY"..

Är nog bara vi som fattar *s*.

Av Linda Lindqvist - 24 april 2009 08:08

Nationella prov i Engelska idag ´ jag är inte taggad "/


Jag är så otroligt tacksam! Tacksam över alla dom står bredvid mig och håller i mig nu när jag går igenom detta, för jag hade aldrig klarat det här själv. Mitt psyke håller inte alla gånger.


Tack, mina bästa vänner.. 

Pappa, mamma, Linda, Moster, Johnny & Tina.


//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards